Umístění: Úvod > Press > Novinky

Spustenie technickej podpory

Publikováno: 08.03.2016
Spustenie technickej podpory

Spoločnosť JANUS SK spol. s r.o., distribútor značiek KYOCERA a MyQ oznamuje, že v rámci zvyšovania štandardu kvality technickej podpory spustila nový zákaznický portál pre evidenciu v požiadavkách s možnosťou sledovania stavu ich riešenia.

Portál umožní zákazníkom komunikovať so špecialistom pre danú oblasť, zadávať servisné tikety (požiadavky) a sledovať ich stav v priebehu riešenia. Zároveň umožní prehľadávať databázu znalostí alebo sledovať dôležité novinky vzťahujúce sa k zákazníckej podpore prostredníctvom RSS kanálu. Naďalej ostávajú v platnosti všetky ďalšie doteraz dostupné formy komunikácie prostredníctvom e-mailu alebo telefónom.

Vytvorením jednotnej platformy pre zasielanie servisných servisných požiadaviek vychádzame v ústrety našim zákazníkom pri efektívnom riešení ich požiadaviek Dostupnosť portálu je 7 dní v týždni, 24 hodín denne a zákazníci tak môžu vyhľadať riešenie alebo zasielať svoje požiadavky kedykoľvek to budú potrebovať.

Portál technické podpory nájdete na adrese https://podpora.janussk.sk, alebo v sekcii Podpora na stránke www.kyocera.sk.